Sveriges Annonsörer arrangerar 100-wattaren, tävlingen som belönar kommunikation som fungerar, det vill säga kommunikation som gett bevisad effekt för uppdragsgivaren.
ANFO Effekt fremhever fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier, som viser at markedsføring kan gjøre en betydelig forskjell for bedrifter og merkevarer.
Aller Best er en intern casekonkurranse for kampanjer kjørt i Aller Media, hvor de hedrer de beste casene kjørt gjennom året. Konkurrensen er i to kategorier, kreativitet eller effekt.
DLF er en interesseorganisasjon for uavhengige merkevareleverandører i dagligvare- og serveringsmarkedet. DLF har utviklet tre utmerkelser Innovasjonspris, Merkevarepris og Bærekraftspris for å vise frem det beste av våre merkevarebedrifter.
Guldägget arrangeras av Komm och är Sveriges största tävling i kreativ kommunikation. Tävlingen belönar årets bästa, mest nyskapande och smartaste kommunikation. I tävlingen ingår även Guldblick, Guldskrift, Kycklingstipendiet och Omställningsägget.
Norsk reklamefilmbransjes egen fagprisutdeling utmerker reklamefilmer som er av håndverksmessig høy kvalitet og som ivaretar reklameidéens potensial. Gullbranson eies og drives av de tretten største produksjonsselskapene i Norge.
Gullruten og Gullrutens Fagpris er en årlig prisutdeling og utmerkelse for den norske TV-bransjen.
Här lanseras snart en ny tävling.
Vill du komma i kontakt för att genomföra en tävling?
Formålet med konkurranse er å skape blest rundt det flotte arbeidet som utføres i et kundesenter/callcenter.
ANFO Magnet Awards hedrer de beste arbeidene innen rekruttering og employer branding.
MarTech kårer de markedsaktivitetene som på best vis kombinerer markedsteknologi og kreativitet.
Tävlingen belönar kreativ reklam inom print, utomhus, design, film och den kampanj med högst idéhöjd.
Film&TV-Producenternas tävling Riagalan premierar Sveriges bästa kreatörer, medarbetare och upphovsmakare inom svensk tv-produktion.
Roygalans syfte är att uppmärksamma Sveriges bästa reklamfilmer och skaparna bakom dessa. Roygalan arrangeras av Film&TV-Producenterna.
Spinn är tävlingen som belönar Sveriges bästa PR där kommunikationsinsatserna i första hand ska ha skett i egna och/eller förtjänade kanaler.
Spelbranschens riksorganisation hyllar ansvarstagande och nytänkande i branschen. Utmärkelsen vill visa det arbete som görs för att skapa en sund, modern och hållbar bransch.
Swedish Content Awards belönar de bästa produktionerna inom content marketing. Ett viktigt syfte med tävlingen är att premiera god kvalitet och innovativa lösningar som har gett önskad effekt.
Kampanje ønsker å vise frem markedsføringsarbeidet som gjøres på det norske markedet, og trekke frem den enkelte markedssjef for å inspirere og drive faget videre.